بازآفرینی اطلاعات چیست؟

ورم ایپسوم متن ساختگی با تولید

وارد گوگل سرچ کنسول شده و از قسمت پنل سمت چپ وارد Settings شوید.

در صورتی که مالک یا Owner هستید گزینه Users and permissions را انتخاب کنید.

در سمت راست و از قسمت بالا گزینه ADD USER را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده جیمیل شخص موردنظر را وارد کنید و در قسمت Permission سطح دسترسی آن فرد را مشخص کنید [که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت].

سطح های دسترسی گوگل سرچ کنسول

در گوگل سرچ کنسول سه (3) سطح دسترسی داریم:

Owner : مالکین در کنسول گوگل کسانی هستند که روی همه‌ی دامنه های ثبت شده کنترل کاملی داشته و بالاترین سطح دسترسی را دارند. آنها این توانایی را دارند که کاربران دیگر را اضافه یا حذف کرده، پیکربندی تنظیمات را تغییر داده، تمامی داده های قرار گرفته را مشاهده کرده و از تمامی ابزارها به راحتی استفاده کنند. به طور کلی در وبمستر تولز دو سطح مالکیت وجود دارد که البته هر دوی آنها با عنوان Owner نمایش داده می شوند.
Full user : فردی که سطح دسترسی Full user را در سرچ کنسول گوگل دارا می باشد، می تواند کلیه اطلاعات موجود را مشاهده کند.
Restricted user : در چنین حالتی کاربر تنها می تواند بخشی از اطلاعات را مشاهده نماید.

سربرگ 3

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

سربرگ 4

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

آیا این مقاله مفید بود؟

از ۱ تا ۵ چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیاز 0 از 0 رای

اولین نفر باشید که رای میدهد!

573 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

در این مقاله چه می‌خوانید ؟

در حال انتقال ...